کل 26468
0

🎥 وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در اصفهان

  • کد خبر : 80006
  • 05 اردیبهشت 1403 - 21:04
🎥 وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در اصفهان

انفجار توام با حریق مغازه رنگ و اسپری در اصفهان که با تلاش و فداکاری آتش نشانان بدون هیچ مصدومی اطفاء شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از سازمان آتش نشانی اصفهان محمد شریعتی اظهار کرد: وقوع انفجار توأم با حریق در یک مغازه تولید رنگ و اسپری واقع در خیابان معراج روز _شنبه یکم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان(۱۲۵) گزارش شد

. وی با بیان اینکه این حریق در طبقه زیرین یک ساختمان سه طبقه رخ داده است، افزود: با توجه به سنگین بودن این حادثه، مأموران امدادی این سازمان از شش ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان مذکور خالی از سکنه است، اما مغازه به‌طور کامل طعمه حریق شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ اسپری رنگ با توجه به دمای بالای حریق به اطراف پرتاب شده است.

شریعتی با اشاره به خارج کردن سه سه دستگاه کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع از محل حادثه ادامه داد: قسمتی از ساختمان مذکور در پی حریق رخ داده تخریب شده و اطفای حریق در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت بالایی در محل حاضر هستند و انرژی بالایی از مأموران اعزامی این سازمان گرفته می‌شود تا افراد تماشاگر در محل حادثه متفرق شوند، انتظار می‌رود شهروندان به‌منظور مشاهده صحنه‌های حوادث در محل تجمع نکنند تا مسیر برای امدادرسانی باز باشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=80006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.