کل 26719
1

پدافند غیرعامل ، ناظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان است

  • کد خبر : 34036
  • 07 آبان 1399 - 1:56
پدافند غیرعامل ، ناظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان است

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایلنا ، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین گفت: نظارت‌های اساسی در حوزه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بر عهده پدافند غیر عامل استان است.

محمد افشار گفت:  پدافند غیر عامل به عنوان یکی از ارکان اصلی ستاد مقابله با کرونا مسئولیت بازرسی و نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای ستاد استانی را به عهده دارد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل از ۵ تا ۱۲ آبان عنوان کرد: هماهنگی و ایجاد هم افزایی بین دستگاهاهی مختلف و اجرای آخرین سیاست‌ها و راهبرد‌هایی که در سطح ملی مطرح می‌شود در حوزه پدافند غیر عامل است.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

افشار اضافه کرد: یکی از راهکار‌های عملیاتی بعد از شروع کرونا اولین جلسه با موضوع پدافند زیستی در بهمن ماه بود که بازرسی از دستگاه‌های مختلف اعم از علوم پزشکی، اصناف، سازمان صنعت و معدن و سازمان ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها به صورت جدی و اساسی پیگیری و در جلسه ستاد کرونا ارائه می‌شود.

به گفته افشار، بر اساس جلساتی که هر هفته تشکیل می‌شود ارزیابی‌های نهایی از عملکرد دستگاه‌ها استخراج و در جلسه ستاد کرونا مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=34036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.