کل 26539
2

واژگونی اتوبوس در محور میامی – سبزوار ۱۷ مصدوم داشت

  • کد خبر : 34807
  • 27 آبان 1399 - 8:45
واژگونی اتوبوس در محور میامی – سبزوار ۱۷ مصدوم داشت

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی – سبزوار ۱۷ مصدوم برجای گذاشت.

ناصر سلمانپور افزود: این حادثه ساعت ۵ و ۵ دقیقه صبح امروز در ۶۵ کیلومتری محور میامی به عباس آباد رخ داد.

سلمانپور ادامه داد : با اعلام واژگونی اتوبوس، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ میامی ، میاندشت ، عباس آباد و هلال احمر میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: سه نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی مداوا و ۱۴ تن نیز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: حال عمومی مصدومان خوب است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محور میامی – سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و سالانه دستکم ۸۰تن در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می دهند. 

این محور که بخشی از جاده ترانزیتی تهران – مشهد محسوب می شود، هرساله بیش از ۲۰ میلیون تن از آن گذر می کنند، از نقاط حادثه خیز بوده و خاطرات تلخی را برای بسیاری از هموطنان برجای گذاشته است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=34807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.