کل 26463
0

مهار آتش در مغازه تشک خوشخواب

  • کد خبر : 79931
  • 02 اردیبهشت 1403 - 21:52
مهار آتش در مغازه تشک خوشخواب

آتش سوزی مغازه تشک خوشخواب در بازار یافت آباد، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۷۰ و ۳۸ و تیم نجات ۵ را ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه صبح امروز رهسپار بازار مبل یافت آباد نمود.

یوسف رستمی معاون منطقه چهار عملیات که در محل حادثه حضور داشت در اینباره گفت: بارسیدن به محل مشاهده شد یک باب مغازه فعال در صنف فروش تشک خوشخواب به مساحت تقریبی ۸۰ متر مربع، به دلیل نامعلوم طعمه شعله های آتش شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به این که این مغازه مملو از محصولات قابل اشتعال بود نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند ودر مدت زمان کوتاهی شعله های آتش از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد.

وی افزود: در این آتش سوزی از سرایت شعله های آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری به عمل آمد.

معاون منطقه ۴ عملیات خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه فرد یا افرادی در داخل آتش سوزی محبوس نشده بودند و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل ملک به مالکین، ماموریت خود را پایان دادند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=79931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.