کل 26890
3

معرفی مناطق برتر مدیریت بحران در تهران

  • کد خبر : 38318
  • 12 دی 1399 - 21:46
معرفی مناطق برتر مدیریت بحران در تهران

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا ، سرپرست معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعلام نتایج ارزیابی سه ماهه سوم (فصل پاییز) عملکرد ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

اسماعیل سلیمی در جلسه ادواری شورای دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: عملکرد ستادهای مدیریت بحران مناطق بر اساس شاخص های تعیین شده در حوزه های پیشگیری، آمادگی، آموزش، مرکز عملیات اضطراری (EOC)، روابط عمومی و انجام اقدامات شاخص در سه ماهه سوم سال (فصل پاییز) مورد ارزیابی قرار گرفت.
سلیمی افزود: بر اساس این ارزیابی، عملکرد ستادهای مدیریت بحران مناطق ۱۱، ۱۶، ۱، ۶، ۴، ۱۰ و ۸ در سطح عالی معرفی شد.

او با اشاره به شاخص های تعیین شده در هر حوزه گفت: برگزاری مانور در حوزه آمادگی ، ثبت اطلاعات گودبرداری ها و پیگیری اجرای سند کاهش خطر پذیری محلات در حوزه پیشگیری از جمله شاخص های تعیین شده در ارزیابی عملکرد ستادهای مدیریت بحران مناطق به شمار می آید.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

سلیمی اضافه کرد: همچنین اجرای طرح مدرسه آماده در سطح مدارس شهر تهران، فعالیت خانه های دوام و ایمنی و مدیریت بحران ساختمان در حوزه آموزش و میزان مشارکت در انتشار تبلیغات و موضوعات آموزشی، تولیدات چند رسانه ای و خبر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله شاخص های تعیین شده در این ارزیابی است.

سرپرست معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران افزود: سرعت اعلام حوادث و هشدار و ارائه گزارش ماهانه ایستگاه شتاب نگاری در حوزه مرکز EOC شهر تهران و استفاده از ظرفیت های مردمی و NGO ها از جمله شاخص های تعیین شده بشمار می آید.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سلیمی در ادامه بر لزوم پیگیری، هماهنگی و ارتباطات مستمر ستادهای مدیریت بحران مناطق با استان های معین در زمان وقوع بحران تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=38318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.