کل 26891
1

سقوط مینی بوس به دره در دماوند ۱۶مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 29974
  • 30 خرداد 1399 - 13:22
سقوط مینی بوس به دره در دماوند ۱۶مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در جاده کلاک مشهد این شهرستان، موجب مصدومیت ۱۶ نفر از مسافران آن شد که حال دونفر وخیم است.

سعید طاهری  اظهار داشت: ساعت ۸:۳۰ دقیقه، یک دستگاه مینی بوس به داخل دره‌ای در جاده روستایی کلاک مشهد شهرستان دماوند سقوط کرد که طی تماسی با ۱۱۲ تیم های امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو تیم از هلال احمر دماوند و یک تیم از هلال احمر فیروزکوه و همچنین اورژانس، آتش نشانی شهرداری آبسرد و دیگر نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این مینی‌بوس ۱۷ نفر مسافر تبعه افغانستانی داشت که تعدادی از مصدومین در خودرو حبس شده بودند و توسط نیروها رهاسازی صورت گرفت.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

این مقام مسئول با بیان اینکه حال دونفر از مصدومان وخیم است، گفت: مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های سربندان و آبسرد به مراکز درمانی و بیمارستان سوم شعبان منتقل شدند.

طاهری با اشاره به اینکه ارتفاع دره مذکور بیش از ۱۵ متر بوده است و خوشبختانه تاکنون فوتی نداشت، گفت: علت حادثه مشخص نیست ولی عمدتا عامل اینگونه حوادث بر اثر بی احتیاطی و یا خواب آلودگی راننده و یا نقص فنی خودرو ست که با توجه به حجم سفرها از هموطنان درخواست داریم قبل از مسافرت استراحت کافی داشته باشند و قوانین را رعایت کنند.

کلاک مشهد در منطقه شرقی شهرستان دماوند واقع شده و مرز بین شهرستان دماوند و فیروزکوه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=29974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.