کل 26444
6

🎥 ویدئو/ آدم فضایی‌ها برای مقابله با تک‌سرنشین‌ها به خیابان‌های اصفهان آمدند

  • کد خبر : 65245
  • 06 اسفند 1401 - 22:04
🎥 ویدئو/ آدم فضایی‌ها برای مقابله با تک‌سرنشین‌ها به خیابان‌های اصفهان آمدند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پویش «آدم و هوا» گفت: در جهت توجه مردم به وسایلی که آلودگی هوا ایجاد می‌کنند و کاهش ترافیک، مانورهای خیابانی در حال اجرا است و در این راستا این پویش بعد از ظهرها در چهارراه‌ها و میادین شلوغ شهر انجام می‌شود.

حسین حق‌شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: در سال جاری برای فرهنگ‌سازی در جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک پویش «آدم و هوا» را ایجاد کردیم و در این راستا بنرهای شهری و تابلوهای کمیته شهروندی در دی ماه نصب شد و پس از آن در ایستگاه‌های حمل و نقل همگانی ادامه پیدا کرد.

وی افزود: در مرحله آخر این پویش در جهت توجه مردم به وسایلی که آلودگی هوا ایجاد می‌کنند و کاهش ترافیک موضوع مانورهای خیابانی در حال اجرا است و در این راستا این پویش بعدازظهرها در چهاراه‌ها و میادین شلوغ شهر انجام می‌شود و هدف آن ایجاد فرهنگ‌سازی است تا مردم در حد امکان با خودروهای تک سرنشین در شهر تردد نکنند.

حق‌شناس با یادآوری اینکه طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ برقرار است، خاطرنشان کرد: در اسفند ماه برنامه جامعی برای خدمات‌رسانی به شهروندان پیش‌بینی شده و در این راستا مترو تا ساعت ۲۲ و اتوبوس‌ها تا ساعت ۲۲:۳۰ خدمت‌رسانی خواهند داشت و توصیه‌مان به مردم این است که با توجه به شلوغی مرکز شهر و پربودن ظرفیت پارکینگ‌ها از حمل و نقل همگانی استفاده کنند و یا در ساعات غیرپیک سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه توصیه می‌شود شهروندان برای مسیریابی و پیداکردن مسیرهای مناسب از مسیریاب‌ها از جمله مسیریاب نشان استفاده کنند، یادآور شد: در تفاهم‌نامه‌ای که با این مجموعه داشتیم تلاش بر این بوده مسیرهایی به شهروندان توصیه شود تا کمتر در ترافیک باشند.

 

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=65245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
  1. سلام طرح جالبی هست فقط لطفا برای ذوب آهن هم آدم فضایی بفرستید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.