کل 26463
0

🎥 آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا

  • کد خبر : 79918
  • 01 اردیبهشت 1403 - 23:01
🎥 آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا

در پی بارش‌های سیل آسا در امارات عربی متحده، همچنان در فرودگاه بین المللی دبی هرج و مرج حاکم است و پرواز‌ها لغو شده اند.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در پی بارش‌های سیل آسا در امارات عربی متحده، همچنان در فرودگاه بین المللی دبی هرج و مرج حاکم است و پرواز‌ها لغو شده اند.

آسمان آفتابی به دبی بازگشته است و مردم در حال پاکسازی خرابی‌ها پس از بارش شدید باران هستند. بارش شدید باران شهر دبی و سایر بخش‌های امارات و عمان را فلج کرد. پیامد‌های سیل پس از بارش بارانی به اندازه میانگین دو سال تنها طی ۲۴ ساعت، همچنان بر شهر دبی تأثیر می‌گذارد. بر اساس گزارش اداره هواشناسی امارات، میزان بارندگی عل به ۲۵۹.۵ میلی متر یا حدود ده اینچ رسید.

هرج و مرج در سفر‌ها همچنان باعث تاخیر در فرودگاه بین المللی دبی، دومین فرودگاه شلوغ جهان شده است. مقامات فرودگاه می‌گویند که با چالش‌های عملیاتی روبرو هستند و همچنین به مسافران توصیه می‌کنند که به فرودگاه مراجعه نکنند چراکه باند فرودگاه همچنان غرق در آب است.

شرکت هواپیمایی امارات تعلیق ورود مسافران در فرودگاه دبی را تمدید کرد. این شرکت هواپیمایی به چالش‌های عملیاتی برای مسافرانی که به فرودگاه بین المللی دبی می‌آیند اشاره کرده است. این تعلیق در حالی صورت می‌گیرد که چندین پرواز با تأخیر روبرو شه یا تغییر مسیر داده شده‌اند و به مسافران گفته شده است که وضعیت پرواز خود را قبل از رسیدن به فرودگاه بررسی کنند.

بارش باران خیابان‌های دبی را نیز با سیل روبرو کرد. سیل ناگهانی جاده‌ها را زیر آب برد و ترافیک را در این کشور حاشیه خلیج (فارس) متوقف کرد. پلیس دبی یک توصیه ایمنی عمومی برای هشدار به ساکنان در مورد شرایط نامساعد جوی صادر کرده است. هواشناسان می‌گویند موج دیگری از هوای ناپایدار پیش بینی می‌شود.

پشت سر من یکی از این مناطق سیل زده در دبی در امارات عربی متحده را مشاهده می‌کنید. در حال حاضر مقامات اماراتی همچنان در تلاش هستند تا خیابان‌های شهر را پاکسازی کنند. آنها سعی می‌کنند ماشین‌ها را از سر راه بردارند. در فرودگاه بین‌المللی دبی که شلوغ‌ترین فرودگاه بین‌المللی برای مسافران است،

آنها هنوز در تلاش هستند حتی فضایی را در مسیر پارک هواپیما‌ها و باند فرودگاه و مسیر سوار شدن به هواپیما‌هایی که می‌نشینند پیدا کنند. آنها همچنین تلاش می‌کنند راهی برای ورود خدمه پرواز به فرودگاه پیدا کنند.

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=79918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.