کل 26710
2

یکپارچگی مکانیکی

  • کد خبر : 4252
  • 17 آذر 1396 - 0:02
یکپارچگی مکانیکی

توضیحات :

Beacon Safety Messages

 

ایمنی فرآیند

آوریل ۲۰۰۶

 

یکپارچگی مکانیکی :

ایمنی فرآیند - آوریل 2006

فلنج سمت چپ خیلی بد ، پوسیده شده و پیچ ها در وضعیت بسیار ضعیفی قراردارند –انتظار می رود یک نشتی رخ دهد .خوشبختانه ،وضعیت ضعیف در حین بازرسی کارخانه گزارش شد و فلنج تعویض گردید ( همانطور که در سمت راست نشان داده شده ).

تصویر سمت چپ یک شیرکنترل پوسیده را نشان می دهد . آیا می توانید روی این شیر حساب کنید تا زمانی که به آن احتیاج دارید ، راه بیاندازید ؟تصویر سمت راست شیر جایگزین را نشان می دهد ، که ، اگر به طور صحیح نگه داری و تست شود ، به احتمال زیاد هنگامی که به آن نیاز شود به خوبی عمل می کند .

می دانستید ؟

در سال ۲۰۰۴ حوادث ایمنی فرآیند گزارش شده در انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی کانادایی نشان داد که ۲۵درصد از مشکلات ، به علت یکپارچگی مکانیکی تجهیزات فرایند ایجاد شده اند . آنالیز بیشتر همان اطلاعات نشان داد که نقص یکپارچگی مکانیکی تا ۵۰ درصد از علل حوادث در چندسال بین ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ بوده است . همه ی ما در خط دفاع مسائل یکپارچگی کارخانه هستیم مثل مواردی که در این جا نشان داده شد .ما هرروز در کارخانه هستیم و فرصت داریم تا این مشکلات را ببینیم و گزارش دهیم .

آنچه که می توانید انجام دهید ؟

۱.یک برنامه ی منظم برای بازرسی مشکلات یکپارچگی مکانیکی کارخانه بریزید _ از قبیل تجهیزات پوسیده .، سیستم لوله کشی و شیرها ، عدم تکیه گاه سیستم لوله کشی کافی ، قطره های کوچک یا لکه های خیس در اطراف فلنج ها .

۲.همانطور که نگاه می کنید گوش دهید ! به عنوان مثال ، آیا آن پمپ به نظر می رسد که متفاوت است ؟ اگر این طور است ، احتمالا تعمیر و نگه داری باید در مورد این که چیزی اشتباه است ، بررسی کند .

۳.اما ، برای مأموریت ها و بازرسی های رسمی ایمنی کارخانه صبر نکنید .دائما نسبت به مشکلات یکپارچگی مکانیکی تجهیزات بصری و سایر علائم آماده باشید .
۴.اگر شما چیزی ببینید یا بشنوید که شما را ناراحت می کند ، سریعا گزارش دهید و به منظور اطمینان از اقدامات برای تصحیح شرایط ، پیگیری نمایید .

تنها با نگاه کردن ، می توانید اقلام زیادی ببینید !( یوگی برا ، نیویورک یانکیز)

این تصویر یک تکیه گاه لوله ی دست ساز ساخته شده از داربست ، طناب ها و گیره ها را نشان می دهد.

دانلود نسخه انگلیسی

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=4252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.