کل 26890
3

کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی در ایلام

  • کد خبر : 50040
  • 27 آذر 1400 - 16:20
کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی ، ۹درصدی تصادفات جرحی و ۲درصدی تصادفات خسارتی درون شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از  ایسنا سرهنگ«علی‌احمد شاوردی» اظهار کرد: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در استان ایلام طرح های مختلف و بازدارنده ای از جمله گسترش فعالیت های فرهنگی، اصلاح مهندسی برخی معابر و نقاط حادثه ساز، اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر انجام که نتیجه آن کاهش حوادث رانندگی درون شهری شده است .

 

بیشتر بخوانید

 

تصادف مرگبار تریلر و پژو در محور اهواز- ماهشهر

۵ مصدوم و ۱ فوتی در تصادف زنجیره ای در محور ارومیه به سلماس

وضعیت هشدار آذربایجان‌شرقی در سوانح رانندگی/تاثیر۹۰ درصدی اصلاح رفتار رانندگان در کنترل تصادفات

 

وی افزود: کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی، کاهش ۹درصدی مجروحین تصادفات و همچنین ۲درصدی  تصادفات خسارتی از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ایلام نوید بخش مسئولیت پذیری، مشارکت و فرهنگ بالای شهروندان در کنار برخی اقدامات بازدارنده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان این تلاش ها و اقدامات را نشان از عزم جهادی پلیس در جهت کاهش حوادث ناشی از رانندگی و تصحیح رفتارهای ترافیکی و فرهنگ سازی برای نسل نوجوان و جوان جامعه برشمرد و به مردم توصیه کرد با رعایت حقوق دیگران در امر رانندگی الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان و آیندگان باشیم و با رعایت آن پلیس را در ارائه ی خدمات مضاعف یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=50040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.