کل 26895
1
در پی آتش‌سوزی در مرز دوغارون؛

چهار کامیون در مرز دوغارون طعمه حریق شد

  • کد خبر : 47252
  • 13 مهر 1400 - 17:49
چهار کامیون در مرز دوغارون طعمه حریق شد

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا ، ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: آتش سوزی رخ داده در مرز دوغارون در حال مدیریت است تا آتش به کامیون‌ها و بخش‌های دیگر سرایت نکرده و توسعه پیدا نکند. هنوز اطلاعاتی از میزان خسارت این اتفاق در دست نیست و حادثه در حال بررسی است.

امید جهانخواه در خصوص آتش‌سوزی رخ داده در مرز دوغارون و گمرگ مرزی ایران با تایید صحت این موضوع اظهار کرد: ۴ کامیون در مرز دوغارون  در گمرک مرزی ایران دچار حریق شده‌اند و در حال حاضر تلاش می‌شود تا حریق خاموش شود. علت این مساله هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است.

وی افزود:  آتش سوزی رخ داده در مرز دوغارون در حال مدیریت است تا آتش به کامیون‌ها و بخش‌های دیگر سرایت نکرده و توسعه پیدا نکند. هنوز اطلاعاتی از میزان خسارت این اتفاق در دست نیست.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

آتش‌سوزی گمرک دوغارون در حال مهار است

مدیر کل گمرک دوغارون گفت: حدود ساعت ۱۲ امروز چهار دستگاه کامیون ترانزیت در گمرک دوغارون دچار حریق شد که با تلاش نیروهای مستقر در مرکز دوغارون اقدامات اولیه برای مهار آتش انجام گرفت.

محمد کوه‌گرد اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع آتش‌سوزی با همکاری نیروهای مرزبانی تعداد زیادی از خودروهای داخل گمرک از محل حادثه خارج شد.

وی افزود: از خودروهای دچار حریق سه دستگاه کامیون ترانزیت افغانستانی و یک دستگاه کامیون ایرانی است. ۲ دستگاه از این کامیون‌ها حامل سوخت و کالاهای ترانزیتی بود اما ۲ دستگاه دیگر خالی بودند.

کوه‌گرد بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده توسط نیروهای آتش‌نشانی و امدادی، آتش در حال مهار شدن است و خوشبختانه این اتفاق خسارت جانی در برنداشت.

هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات این حادثه در دست نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=47252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.