کل 26863
9

هویت کارگران کشته شده کارخانه فولاد البرز ناب آرش مشخص شد

  • کد خبر : 48060
  • 08 آبان 1400 - 21:05
هویت کارگران کشته شده کارخانه فولاد البرز ناب آرش مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایلنا ، هویت سه کارگری که در جریان حادثه گاز گرفتگی در کارخانه فولاد البرز ناب آرش کشته شدند، مشخص شد.

جان‌باختگان گازگرفتگی در مخزن نیتروژن سه کارگر «علیرضا رحمانی»، «محمد فتحی» و «سیداحمد حسینی» هستند که اخیرا به عنوان کارگر ساده در کارخانه فولاد البرز ناب آرش مشغول کار شده‌ بودند.

همچنین این حادثه چهار مصدوم داشته که در بیمارستان الغدیر ابهر بستری هستند.

دبیر خانه کارگر زنجان گفت: کارگران جانباخته در حالی به تازگی جذب این کارخانه شده‌اند که هیچ آموزشی در خصوص کار و رعایت نکات ایمنی ندیده‌اند و بدون آگاهی درست از کاری که مسئول بالادستی از آن‌ها خواسته بود وارد مخزن حاوی گاز شده‌اند.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

به گفته اصغر نجاری، بعد از مرگ این سه کارگر؛ سرپرست مربوطه نفر چهارم را با تجهیز به دستگاه اکسیژن ساز و کپسول برای نجات سه نفر اول وارد مخزن می‌کند. این موضوع نشان از اطلاع وی از وجود گاز در مخزن دارد.

به گفته وی؛ چهار کارگر مصدوم این حادثه یکی کارگری بوده که با تجهیزات وارد مخزن شده بود و سه نفر دیگر خارج مخزن برای نجات همکاران کمک می‌کردند.

به گفته نجاری، کارخانه فولاد البرز ناب آرش با سرمایه‌گذاری مشترک ایران (۶۶درصد) و کشور ترکیه (۳۴ درصد) در حال فعالیت است. در منشور مدیریتی این شرکت ایجاد کار ایمن و وجدان کاری برای نیروی انسانی جزو اولویت‌های آن اعلام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=48060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.