کل 26853
0

نجات معجزه آسای کودک ۱۲ ساله از داخل زاینده رود

  • کد خبر : 67747
  • 30 اردیبهشت 1402 - 12:31
نجات معجزه آسای کودک ۱۲ ساله از داخل زاینده رود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات معجزه آسای دختر ۱۲ ساله از داخل آب زاینده رود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در این خصوص گفت: در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند .

وی ادامه داد از آنجا که تمامی مسئولین با وجدان و دلسوز سازمان حتی در زمانهای استراحت و روزهای تعطیل و در کنار خانواده به گوش بی سیم هستند ، سراتشیار علیدادی مدیر منطقه دوی عملیاتی و رئیس ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی اصفهان که مشغول قدم زدن در همان منطقه بود ، خود را زیر ۳۰ ثانیه به محل حادثه رساند و با اقدامی بی نظیر دختر ۱۲ ساله را که در حال رفتن به زیر آب بود با کمک اتش نشانان که سریعاً خود را به محل رسانده بودند، از داخل آب خارج و تحویل خانواده ایشان دادند.

کاوه آهنگران افزود: علیدادی ها در آتش نشانی اصفهان بی شمارند و این چندمین بار است که آمادگی نیروهای غیر شیفت به داد شهروندان می رسد و بدینوسیله جان و مالهای زیادی نجات داده شده است . تا پای جان پای ایمنی شهر ایستاده ایم..

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.