کل 26570
3

مدیریت و کنترل آتش‌سوزی شیروانی ها

  • کد خبر : 71097
  • 04 شهریور 1402 - 1:59
مدیریت و کنترل آتش‌سوزی شیروانی ها

توضیحات :

با توجه به سوابق تاریخی، بروز آتش سوزی های بزرگ و کوچک در بعـضی از مواقـع تا مرز یک فاجعه ملی و اقتصادی پیش رفته است. مانند آتش سوزی عظـیم در انگلـیس که شهر بزرگ چلسی را کاملاً در آتشی که از یک واحد تجاری سمساری آغـاز شـده بود در بر گرفت و در کوتاه ترین زمان ممکن همه چیز را طعمه خـود قـرار داده و از بین برد.

همچنین آتشسوزی در شهر سائوپلوی برزیل که در کمترین زمان یک ساختمان بلند مرتبه را به ویرانهای تبدیل و تلفات انسانی زیادی را به وجود آورد.

آتش سوزی های بسیاری که یکی پس از دیگری شرکت ها و کارخانه ها و امـاکن مهـم اقتصادی و تولیدی و مسکونی را به کام خود فـرو بـرده و صـاحبان آنهـا را از هـستی ساقط کرده است.

حال با توجه به این مهم که حوادث پدیده ای اجتناب ناپذیر اما قابل کنترل هـستند، باید خود را در برابر بروز حوادث و آتش سوزی آمـاده نگـه داریـم و بـا همـه ابـراز و اطلاعات حاضر از به وجود آمدن آن جلوگیری کنیم.

بنابراین کنترل آتش سوزی در شیروانی ها یکی از فنون ویژه آتش نشانی است که آتش نشانان علاوه بر فرا گرفتن علوم تئوری و تخصصی نیازمند تجربه عملی بسیار هم هستند بصورتی که آتش نشانان باید با اجزای تشکیل دهنده یک شیروانی آشنایی کامل داشته باشند تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای بتوانند پیشروی آتش سوزی را در شـیروانی شناسایی و آن را تحت کنترل درآورند.همچنـین انـواع روش هـای خـاموش کـردن آتش را از داخل شیروانی و از روی شـیروانی فـرا بگیرنـد و بهتـرین عملیـات مهـار و خاموش کردن را انجام دهند.

<< ادامه مطلب را در فایل پیوست مطالعه فرمایید >>  

لطفا برای دانلود “مدیریت و کنترل آتش‌سوزی شیروانی ها” از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود فایل

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=71097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.