کل 26537
6

حریق در اردوگاه شهید باهنر/ فوت یک نفر و مصدومیت یک تن از افراد گروه اوتیسم

  • کد خبر : 33431
  • 17 مهر 1399 - 21:03
حریق در اردوگاه شهید باهنر/ فوت یک نفر و مصدومیت یک تن از افراد گروه اوتیسم

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایسنا ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت یک نفر و مصدومیت یک تن در پی وقوع حریق برای گروه اوتیسم در اردوگاه شهید باهنر خبر داد.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۵ روز جاری، حریقی در اردوگاه شهید باهنر در محدوده تجریش تهران اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در یکی از سوییت های این اردوگاه این اتفاق افتاده که مهمانان آن گروهی از بچه های اوتیسم بودند و این افراد با مربی های خود مجموعا ١۵ نفر بودند.

خالدی گفت: متاسفانه پس از وقوع حریق یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار سوختگی ٧٠ درصد شده که به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده است.

به گفته وی، بقیه افراد توسط عوامل اورژانس اکسیژن تراپی شده و اقدامات لازم برای آن ها انجام شده است. در مجموع پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به همراه مدیر جانشین اورژانس تهران به این حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آمبولانس ها همچنان در محل مستقر هستند اما علت حریق مشخص نیست.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز درباره وقوع حریق در اردوگاه شهید باهنر گفت: ساعت ١۴:۵٩ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در خیابان باهنر خیابان فیضیه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک مرکز پذیرایی و اقامتی بود که در بخشی از آن که ساختمان یک طبقه حدودا ۴٠٠ متری بود حریق رخ داده بود. این حریق در یکی از اتاق های این ساختمان که حالت خوابگاه داشت رخ داده بود.

ملکی گفت: به گفته شاهدان اولیه حدود ١۵ نفر در آن حضور داشتند که از افرادی بودند که بیمار بودند. تقریبا پیش از رسیدن آتش نشانان این افراد توسط افراد حاضر در محل خارج شدند.

وی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند یک مرد جوان حدودا ١٩ ساله که دچار سوختگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل به داخل اتاق نفوذ کردند و متوجه شدند یک نفر در همان اتاق که دچار آتش سوزی شده حضور دارد. به سرعت این فرد را که مردی حدودا ٢۵ ساله بود خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: علیرغم تلاش نیروهای اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است. آتش خاموش شد و از گسترش بیشتر جلوگیری شد.

به گفته وی، محل به مالکان، مسئولان و عوامل انتظامی تحویل داده شد. افرادی که پیش از رسیدن آتش نشانان خارج شده بودند وضعیت نسبتا خوبی داشتند.

ملکی اظهار کرد: ساعت ١۶:١٠ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=33431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.