کل 26543
0

جزئیات جدیدی از حادثه برخورد دو قطار در لرستان/ کارگر مصدوم وضعیت خوبی ندارد

  • کد خبر : 75249
  • 15 آذر 1402 - 19:06
جزئیات جدیدی از حادثه برخورد دو قطار در لرستان/ کارگر مصدوم وضعیت خوبی ندارد

یک منبع کارگری در راه آهن زاگرس در ارتباط با حادثه روز یکشنبه برخورد دو قطار که منجر به مصدومیت یک کارگر و۴ نفر دیگر شد، توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایلنا ، یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه برخورد دو قطار و مصدومیت یکی از کارگران به خبرنگار ایلنا گفت: کارگر مصدوم شده به صورت پیمانکاری در راه آهن زاگرس مشغول کار بوده است. او در روز حادثه مشغول جابجایی واگن‌های خارج شده قطار باری با جرثقیل در تونل بلاک کشور به چمسنگر بود.

او با بیان اینکه کارگر مصدوم «محسن منجزی» نام دارد، در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز یکشنبه (۱۲ آذرماه) یکی از کارگران پیمانکار واحد جرثقیل ناحیه زاگرس حین کار جابجایی و جمع آوری واگن‌های خارج شده از ریل قطار باری در داخل تونل بلاک کشور به چمسنگر بود که بر اثر برخورد ناگهانی قطار ریل باس با واگن‌های باری دچار حادثه می‌شود و متاسفانه این اتفاق منجر به قطع یک دست و پایش می‌شود.

 

 

این کارگر با بیان اینکه آقای منجزی حین کار کنار لوکوموتیو روشن قطار باری بود به همین دلیل صدای لوکومتیو ریل باس را که به او نزدیک می‌شد را نشنیده است، گفت: طبق نظر کارشناسان حاضر در صحنه، کار بلند کردن بوژی واگن باری درداخل تونل با جرثقیل غیرممکن بوده و این کار با دستور مدیران بالادستی انجام شده است.

طبق اظهارات وی؛ آقای منجزی اهل مسجد سلیمان و ساکن شهرهای شوش و دزفول است که بعد از حادثه قطع عضو با بالگرد هلال احمر به خرم آباد و بعد با هواپیمای نیروی هوایی ارتش از خرم آباد به یکی از بیمارستانهای تهران اعزام می‌شود و هم اکنون وضعیت خوبی ندارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=75249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.