کل 26444
6

توقف ده ساعته قطار قم – مشهد در ایستگاه فریمان

  • کد خبر : 63388
  • 22 دی 1401 - 19:35
توقف ده ساعته قطار قم – مشهد در ایستگاه فریمان

سرمای هوا و یخ زدگی سامانه ترمز قطار موجب توقف قطار مسافربری قم – مشهد متعلق به شرکت بن ریل در ایستگاه فریمان در ۴۰ کیلومتری مشهد شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون مسافری شرکت راه آهن ، ضمن عذرخواهی از تاخیر ۱۰ ساعته این قطار ، گفت : این نقص فنی ناشی از یخ زدگی سوپاپ ترمز قطار در دمای زیر ۲۸ درجه روی داده است.بگفته سید حسن موسوی ، با حضور مامورین فنی و اعزام لوکوموتیو امداد ، مسافران این قطار به مقصد مشهد پس از توقف ۱۰ ساعته حرکت کردند.

معاون مسافری شرکت راه آهن ، تاکید کرد ، به دلیل این تاخیر، صددرصد بهای بلیت قطار به مسافرین از طریق شرکت حمل و نقل ریلی مسترد شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=63388

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
  1. گازوئیل سوخت موتورهای دیزلی در دمای محیط زیر صفر درجه سانتیگراد شروع به کریستال شدن و تغییر به حالت ژله ای میکند که به این وضعیت یخ زدگی گازوئیل میگویند.این مسئله موجب ایجاد نارسائی و حتی قطع جریان سوخت در موتورهای دیزلی از جمله قطار،کامیون،کامیونت و دیزل ژنراتورهای تولید برق و از کار افتادن آنها میشود.برای پیشگیری از بروز این مشکل درد سر ساز باید از مکمل ضد یخ گازوئیل مناسب استفاده نمود.از ما گفتن و از شما اقدام.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.