کل 26463
5

تغییر موقت سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

  • کد خبر : 75020
  • 11 آذر 1402 - 17:24
تغییر موقت سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش از تغییر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: سن ۲۴ سال برای سال ۱۴۰۴ اعمال می‌شود و برای سال ۱۴۰۳ همان قانون مثل ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از فارس ، رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش، امروز در جلسه جمع‌بندی مطالبات با روسای قطب شهید برونسی اظهارکرد: ساخت هنرستان‌ها، اردوگاه دانش‌آموزی و دانشگاه فرهنگیان سیاست راهبردی آموزش و پرورش است.

وی افزود: طبق سند تحول بنیادین باید پایش بشود و همه این تقاضا را پیگیری می‌کنیم، لذا کارگروهی تشکیل و این تقاضاها بررسی و اگر کارشناسان تائید کردند ما پای کار هستیم، البته خیرین را دعوت به همکاری کنید. اولویت ما به پایان‌رساندن پروژه های نیمه تمام است.

مراد صحرایی بیان کرد: برای زاوه با موضوع زعفران یقینا ساخت یک هنرستان را دنبال خواهیم کرد، در عین حال تهاتر و مولد سازی ساختمان آموزش و پرورش زاوه با ساختمانی که اسکلت آن بالا رفته در دستور کار است.

وی گفت : برای دانشگاه فرهنگیان نیروی اداری و علمی پیگیری شده است.

وزیر اموزس و پرورش گفت : زمین برای دانشگاه فرهنگیان فراوان است و مهم ساختن زمین و ایجاد ردیف اعتباری برای این مهم است.

وی تصریح کرد: برای تغییر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان رئیس جمهور عنوان داشتند تغییر باید بگونه ای اعمال بشود که همگان مطلع باشند، لذا این موضوع سن ۲۴ سال برای سال ۱۴۰۴ اعمال می‌شود و برای سال ۱۴۰۳ همان قانون مثل ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=75020

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.