کل 26545
1
در 6 ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

برگزاری ۴۰ هزار نفرساعت دوره آموزشی HSE در شرکت گاز خراسان رضوی

  • کد خبر : 60926
  • 09 آبان 1401 - 19:36
برگزاری ۴۰ هزار نفرساعت دوره آموزشی HSE در شرکت گاز خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از برگزاری ۴۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و اگاهی HSE کارکنان و پیمانکاران این شرکت طی شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از شرکت ملی گاز ایران؛ حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که حفظ و ارتقای سلامت و ایمنی کارکنان و مدیریت صحیح و بهینه حوزه حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های شرکت گاز است اظهار کرد: در نیمه اول امسال ۳۲۰۰  نفر از کارکنان شرکتی و پیمانکاری در قالب ۴۰ هزار نفر ساعت در دوره‌های آموزشی HSE شرکت گاز خراسان رضوی حضور یافتند.

وی افزود: این دوره آموزشی HSE شامل مقررات و اصول HSE، ایمنی و آتش نشانی، ایمنی گودبرداری، ایمنی کار در فضای بسته و محدود و کمکهای اولیه است که تحت نظر اساتید مجرب به صورت منظم در دوره های ۱۶ و ۸ ساعته برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست در سطح پیمانکاران از طریق اجرای برنامه ریزی آموزشی موجب پایین آوردن ریسک کار و افزایش مسئولیت‌پذیری کارکنان خواهد شد.

یادآور می شود؛ امور HSE شرکت گاز خراسان رضوی در سال های ۹۷ و ۹۸ موفق به دریافت نشان سه ستاره تعالی HSE  و در سال ۱۴۰۰ نیز گواهینامه تعهد به HSE سطح یک شرکت گاز استانی کشور را کسب کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=60926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.