کل 26640
5

برخورد شلنگ و اتصالات دستگاه واتر جت با اپراتور

  • کد خبر : 70092
  • 05 مرداد 1402 - 0:10
برخورد شلنگ و اتصالات دستگاه واتر جت با اپراتور

توضیحات :

برخورد شلنگ و اتصالات دستگاه واتر جت با اپراتور
دستور کار رفع گرفتگی از موتورخانه تهویه پشت ساختمان مرکزی توسط واحد خدمات اداری صادر می گردد. همچنین فردای آن روز دستور کار دیگری تحت عنوان رفع گرفتگی از چشمه های توالت مردانه پارت خدمات پشتیبانی توسط خدمات پشتیبانی مهندسی صادر می گردد.

کارکنان خدمات صنعتی و عمومی تعمیرات با در دست داشتن دستور کار صادر شده اقدام به جت زنی و رفع گرفتگی مسیرهای فاضلاب می نمایند. جهت تخلیه کانال ها با هماهنگی خدمات اداری و سرپرست گروه شستشوی صنعتی از وکیوم استفاده می گردد ولی بدلیل پر بودن کلیه کانال ها و مسیرهای مربوطه امکان تخلیه شدن منهول های فاضلاب وجود نداشته و تخلیه توسط وکیوم متوقف می گردد و بر اساس بررسی مسیرها و تجارب قبلی تعداد پنج عدد از کانال های فاضلاب را با دستگاه واتر جت شستشو و جت زنی می نمایند با این وجود متاسفانه رفع گرفتگی از مسیرها صورت نمی پذیرد.

در زمان جت زدن یکی از منهول های فاضلاب بعد از قرار دادن شلنگ دستگاه واتر جت در مسیر منهول ها و در سرویس قرار دادن دستگاه واتر جت، شلنگ جت زنی به همراه اتصالات سری آن که حدود ۴۰۰ Bar فشار داشته است از منهول فاضلاب با سرعت و فشار بالا بیرون آمده و به اپراتوری که در همین زمان در بالای مهنول قرار داشته است برخورد می نماید و باعث وارد آمدن صدمات جدی به گردن و صورت نامبرده می گردد. در این زمان بلافاصله دستگاه واترجت توسط اپراتور دستگاه از سرویس خارج می گردد و فرد مصدوم به بهداری شرکت انتقال داده می شود که به دلیل شدت جراحات وارده فوت می نماید.

<< ادامه مطلب را در فایل پیوست مطالعه فرمایید >>  

لطفا برای دانلود “برخورد شلنگ و اتصالات دستگاه واتر جت با اپراتور” از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود فایل

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=70092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.