کل 26875
0

امدادرسانی هلال احمر به یک‌هزار و ۸۳۵ تن در حوادث هفته گذشته

  • کد خبر : 16637
  • 09 خرداد 1395 - 11:29

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۵۷۳ مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: ۲ ‌هزار و ۳۸۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۴۹۲ تن از حوادث نجات یافتند.

مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۲۸۲ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۵۱ مورد شهری، ۳۵ مورد کوهستان، ۹ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۹ مورد ساحلی، چهار مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است. 

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ هزار و ۳۸۰ تن در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۹۵۱ تن در حوادث جاده‌ای، ۵۵۹ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۸ تن در حوادث شهری، ۵۴ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث ساحلی، پنج تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند. 

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به یک‌هزار و ۸۳۵ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به ۵۵۹ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۴۷۱ تن در حوادث جاده‌ای، ۶۷ تن در حوادث شهری، ۴۶ تن در کوهستان و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد. 

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به اسکان اضطراری ۷۷ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته یک‌هزار و ۱۷ تن مصدوم شدند که از این میان ۳۲۵ تن به مراکز درمانی منتقل و ۶۹۲ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۴۹۲ تن از حوادث نجات یافتند.(ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16637

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.