کل 26539
3

آتش سوزی در داخل لوله ۳۲ اینچی GRP

  • کد خبر : 69767
  • 28 تیر 1402 - 13:24
آتش سوزی در داخل لوله ۳۲ اینچی GRP

توضیحات :

آتش سوزی در داخل لوله 32 اینچی GRP

طبق پروانه کار تمدیدشده، چسب کاری (Laminate) به منظور رفع نشتی بر روی آخرین اتصال لوله GRP (برای انتقال آب آتش نشانی از آب دریا طراحی شده اند) در حال انجام بوده است.(مطابق شکل) با اضافه نمودن آخرین اتصال، طول خط حدود ۲۳۷ متر شده است و کار برای تهویه داخل آن توسط فن مکنده ای که درانتهای آن نصب شده بوده سخت می شود.

طبق روزهای قبل، مسئول HSE چک اولیه محل کار را انجام می دهد(گاز سنجی صورت نمی گیرد) و پس از امضای پروانه کار، چسب کاری شروع می شود.

برای انجام چسب کاری طبق معمول دو نفر از کارکنان در داخل لوله قرار می گیرند. نفر اول اقدام به چسب زنی نموده، نفر دوم نوار فایبرگلاس را می چسباند و نفر سوم ظرف حاوی چسب را که می بایست سه جز آن در انبار مخلوط شده و جز چهارم در بیرون از لوله مخلوط می شود (طبق اظهارات جز چهارم در داخل لوله اضافه می شده است) را به این دو نفر می رساند. نفر چهارم نیز در قسمت ورودی لوله مستقر بوده است.

در ساعت ۱۳:۱۵ روز حادثه ناگهان یکی از کارکنان داخل لوله تقاضای کمک نموده و اعلام حریق می نماید که در این حین یکی از حاضرین در محل اقدام به ورود به داخل لوله می نماید ولی به دلیل مواجهه با حریق در محل نصب اتصال آخر،از پیش روی در داخل لوله بازمی ماند. در این حادثه سه نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری در داخل خط لوله فوت می نماید.

 

<< ادامه مطلب را در فایل پیوست مطالعه فرمایید >>  

لطفا برای دانلود “آتش سوزی در داخل لوله ۳۲ اینچی GRP” از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=69767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.