کل 26536
2

آتش سوزی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان

  • کد خبر : 60082
  • 23 مهر 1401 - 17:41
آتش سوزی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه وانت با یکدیگر در بزرگراه آزادگان، آتش سوزی و مصدومیت مرد جوان را در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، رخداد این حادثه ساعت ۱۲:۰۱ ظهر روز گذشته توسط شاهدان از طریق تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به محل حادثه در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه امام علی(ع) رهسپار شدند.

توکل رمضانی فرمانده آتش نشانان اعزامی به این حادثه اعلام کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به شدت با یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حاشیه بزرگراه برخورد کرده و در پی این حادثه خودرو پژو ۴۰۵ از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

وی ادامه داد: شعله های سرکش آتش از قسمت موتور در حال سرایت به داخل کابین خودرو بود که آتش نشانان به وسیله یک رشته لوله آبده آتش نشانی به سرعت به مبارزه با آتش سوزی پرداختند و موفق شدند شعله های آتش را در همان لحظات اولیه مهار و خاموش کنند.

رمضانی تصریح کرد: به دنبال بروز این حادثه، راننده خودرو سواری پژو۴۰۵که یک مرد ۲۷ ساله بود دچار آسیب دیدگی شده و جهت انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و پاکسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این تصادف، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند.

گفتنی است: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام‌ خواهد شد.

آتش سوزی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان

آتش سوزی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان

آتش سوزی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=60082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.