کل 26891
1

۶ کشته و ۷ مصدوم در پی تصادف چهار خودرو در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 51295
  • 22 بهمن 1400 - 21:39
۶ کشته و ۷ مصدوم در پی تصادف چهار خودرو در سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: عوامل عملیاتی هلال احمر استان سیستان و بلوچستان به تصادف چهار خودرو که باعث کشته شدن ۶ نفر و مصدومیت ۷ نفر شد، امداد رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایلنا ، به گزارش عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این خصوص اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته، گزارشی مبنی بر تصادف چهار خودرو در جاده خاش به زاهدان به مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.

 وب ادامه دا: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد، بر اثر برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ با یک خودروی پراید و یک خودروی ام وی ام در کیلومتر ۳۵ محور خاش به زاهدان ۶ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

مدیرعامل هلال احمر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به محبوس شدن برخی از افراد در داخل خودرو، نجاتگران عملیات نجات را آغاز و مصدومان را رها سازی کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر خاش در این حادثه پس از دو ساعت تلاش نسبت به رها سازی ۴ نفر از کشته شدگان اقدام و اجساد تحویل نیروهای انتظامی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=51295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.