کل 26879
5

۲ حادثه رانندگی در محور آرادان به سرخه یک کشته و ۲۵مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر : 42169
  • 17 فروردین 1400 - 15:53
۲ حادثه رانندگی در محور آرادان به سرخه یک کشته و ۲۵مصدوم برجا گذاشت

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بر اثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در محور آرادان به سرخه در استان سمنان، یک نفر کشته و ۲۵ تن مصدوم شدند.

مظفر محمدخانی روز سه‌شنبه به رسانه ها اظهار داشت: نجات گران هلال احمر به ۲۴ مصدوم حادثه انحراف اتوبوس در ده نمک واقع در غرب استان سمنان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: انحراف اتوبوس مسافربری بامداد امروز سه شنبه در حوالی ده نمک واقع در ۳۲ کیلومتری محور آرادان به سرخه رخ داد.

وی اضافه کرد: پس از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر، یک تیم امداد و نجات جاده ای متشکل از سه نجات گر از پایگاه امداد و نجات ده نمک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: از ۲۴ مصدوم حادثه سه نفر به وسیله هلال احمر و ۲۱ نفر به وسیله عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در خبری دیگر به رسانه‌ها اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۲۳ دقیقه امروز نیز یک تصادف دیگر به دلیل انحراف به راست خودروی پراید و برخورد با مانع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اعلام شد.

وی بیان کرد: حادثه در کیلومتر ۴۲ محور سرخه – آرادان رخ داد که در این حادثه یک نفر مصدوم شد و یک نفر دیگر در دم جان باخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=42169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.