کل 26880
2

سقوط کارگر جوان به گودال درون ساختمان در حال احداث

  • کد خبر : 76847
  • 25 دی 1402 - 22:46
سقوط کارگر جوان به گودال درون ساختمان در حال احداث

سقوط ناگهانی کارگر جوان در هنگام کار در زمین نیمه ساخته آتش نشانان را به خیابان پاسدار گمنام کشاند

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۴۸ به همراه گروه امداد و نجات ۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح امروز به خیابان پاسدار گمنام، خیابان قیام شمالی، کوچه سوم شرقی روانه شدند.

رسول سعادتی رئیس ایستگاه ۴۸ سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: یک کارگر ۲۸ ساله تبعه افغانستان درداخل یک زمین در دست احداث(ساختمان جدید) در حال کار بود که بر اثر بی احتیاطی، ناگهان به داخل گودال سقوط کرده بود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از ایمن سازی محل حادثه و برقراری ارتباط کلامی با این کارگر درمحل گود، بلافاصله با بکارگیری تجهیزات مخصوص و با برپایی کارگاه نجات با استفاده از جرثقیل خودرو نجات، این شخص را از عمق گود خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

سعادتی در ادامه ابراز داشت: کارشناسان آتش نشانی پس از بررسی محل حادثه، علت بروز این حادثه را نداشتن حفاظ مناسب بر روی گود و همچنین بی احتیاطی این کارگر جوان اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=76847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.