کل 26859
4

بازدید رئیس مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار از معدن زغال‌سنگ خاورمیانه در طبس

  • کد خبر : 72977
  • 24 مهر 1402 - 19:34
بازدید رئیس مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار از معدن زغال‌سنگ خاورمیانه در طبس

بازدید رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با هدف بررسی میدانی وضعیت ایمنی و مراقبتی معدن و نحوه رعایت مسائل حفاظت فنی و فردی در عمق ۵۰۰ متری زمین انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایلنا، حبیب الله جلیلی (رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار) با حضور در معدن زغال سنگ پروده در شهرستان طبس، ضمن بازدید ازمعدن مذکور درجمع کارگران حاضر شد و اعلام کرد افتخار داشتم حامل پیام ارادت و خداقوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کارگران معدن باشم.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار عنوان کرد: این بازدید باهدف بررسی میدانی وضعیت ایمنی و مراقبتی معدن و نحوه رعایت مسائل حفاظت فنی و فردی درعمق ۵۰۰ متری زمین صورت گرفته شد.

 

 

این مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدبیر مسئولین و مدیران کارگاه در رعایت مسائل مراقبتی سخت‌گیری صورت می‌گیرد تا شاهد تکرار حوادث کار رایج در حوزه معادن زغالسنگ کشور نباشیم.

وی اعلام کرد: به عنوان فردی که درحوزه مراقبت و ایمنی مسئولیت دارم، وظیفه داشتم تا با انجام بازدید ضمن آشنایی با سختی های کارمعدن زغال سنگ و جمع بندی نکات مهم و قابل بررسی، این آمادگی برای مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار فراهم باشد تا با وسعت دید بیشتری موضوعات تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه‌ی معدن را انجام دهد.

معدن زغال سنگ پروده ی طبس باداشتن ۳۰۰۰ کارگر و ظرفیت تولید سالانه بیش از دو میلیون تن زغال سنگ درکشور، بزرگترین معدن زغال سنگ خاورمیانه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=72977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.