کل 26853
1

📽 ویدئو / ناپو : همکاری

  • کد خبر : 67902
  • 18 مرداد 1402 - 11:55
📽 ویدئو / ناپو : همکاری

ناپو : همکاری

همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست زیرا مالک کارخانه در مصاحبه ای رسانه ای در مورد سوابق تولید و ایمنی شرکت می کند. در سطوح مختلف، شیوه‌های کاری ناایمن، عدم رعایت رویه‌ها و ارتباطات ضعیف با پیام او مبنی بر اینکه ایمنی یک اولویت است، در تضاد است.

“همکاری با یکدیگر” به دو موضوع در پیشگیری می پردازد: فرهنگ و رفتار. تاکید می‌کند که مدیران و کارکنان با همکاری یکدیگر می‌توانند یک محل کار ایمن‌تر، سالم‌تر و سازنده‌تر بر اساس رویکردی مشارکتی برای بهبود فرهنگ ایمنی ایجاد کنند – روشی که ما در اینجا کارها را انجام می‌دهیم – روشی که ایمنی در محیط کار مدیریت می‌شود. .

مدیران رهبر هستند؛ رهبران مؤثر تعهد خود را با اعمال خود نشان می دهند. آنها OSH را ترویج می کنند و به عنوان مثال رهبری می کنند. آنها قابل مشاهده هستند و از مسائل کلیدی آگاه هستند. آنها مورد احترام و اعتماد نیروی کار هستند زیرا ارتباطات و گفتگوی باز وجود دارد. آنها زمانی که کارها به خوبی انجام می شود به رسمیت می شناسند و اگر کارها اشتباه پیش رفت، تعیین کننده هستند. مشارکت کارگران یک فرآیند دو طرفه است که در آن مدیران و کارکنان با یکدیگر صحبت می کنند. به نگرانی های یکدیگر گوش دهید؛ مشکلات را حل کنید و دیدگاه ها و اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

 

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود نسخه کامل

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.