کل 26847
7

انفجار گاز در منزل مسکونی

  • کد خبر : 66890
  • 05 اردیبهشت 1402 - 22:22
انفجار گاز در منزل مسکونی

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در خیابان اجاره دار، سوختگی یک شهروند و بروز خسارت مالی را در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی تماس شاهدین حادثه انفجار در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۷۳ و ۹۳ را به خیابان اجاره دار، کوچه نوری اعزام کرد.
حمیدرضا سمیعی افسر آماده منطقه شش عملیات که به همراه آتش نشانان عازم محل حادثه شده بود درباره این حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان ۲ و نیم طبقه تک واحدی مسکونی بود که طبقه دوم این ساختمان به دلیل انفجار گاز شهری دچار تخریب شده بود و در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه نمای بیرونی آن و قسمت‌های دیگر ساختمان، مانند راه پله ها و درب و پنجره های ساختمان کاملا تخریب شده بود.

وی افزود: شدت این انفجار به حدی زیاد بود که شیشه های بسیاری از خانه های اطراف را نیز شکسته و خسارت و آسیب زیادی به چند دستگاه خودروی سواری که در داخل کوچه پارک شده بود وارد کرده بود.

وی درباره روند عملیات آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به موقعیت حادثه ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت تمامی طبقات را مورد بررسی قرار دادند تا از نظر وجود احتمالی افراد محبوس شده در ساختمان اطمینان حاصل نمایند که پس از جستجو مشخص گردید فقط یک مرد ۲۶ ساله که ساکن همان واحد حادثه دیده بود و تقریبا در تمامی اندام ها دچار سوختگی شده بود در داخل ساختمان حضور داشت که وی نیز توسط همکاران به محیط امن خارج از ساختمان منتقل شد و سپس برای مداوا و اعزام به مراکز درمانی تحویل نیروهای اورژانس حاضر در صحنه حادثه شد.

افسر آماده منطقه شش عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی های نسبی لازم در این ساختمان و دیگر ساختمان های آسیب دیده و بررسی تمامی طبقات و تحویل این واحد به نیروهای انتظامی حاضر در محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

انفجار گاز در منزل مسکونی

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=66890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.