کل 26853
12

جزییات آتش سوزی در کارخانه لبنیات و بستنی میهن اسلامشهر + تصاویر

  • کد خبر : 32982
  • 02 مهر 1399 - 13:07
جزییات آتش سوزی در کارخانه لبنیات و بستنی میهن اسلامشهر + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، آتش سوزی کارخانه تولید لبنیات و بستنی در اسلامشهر با تلاش چشمگیر آتش نشانان تهرانی و اسلامشهر مهار و از بروز حوادث جانی جلوگیری شد.

آتش سوزی کارخانه میهن

با اعلام آتش سوزی در کارخانه لبنیات و تولید بستنی در اسلامشهر، جاده واوان و درخواست کمک از آتش نشانی تهران ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۸:۵۹ عصر دیروز نیروهای عملیات ۱۲ ایستگاه را به همراه تانکرهای آب، فوماتیک و خودروهای پشتیبانی و گروه هزمت(مقابله با مواد شیمیایی) به محل حادثه اعزام کرد.

عزیز غلامی نسب مدیر منطقه ۷ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه ۱۰ ایستگاه آتش نشانی از شهر‌های اطراف برای خاموش کردن آتش در محل حضور داشتند و نیرو‌های خدمات شهری و نیروی انتظامی نیز در محل حادثه بودند.

آتش سوزی کارخانه میهن

 

آتش سوزی کارخانه میهن

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

وی ادامه داد: در این حادثه یک کارخانه بسیار بزرگ تولید محصولات لبنی به مساحت حدود ۳۵ هکتار در دو طبقه مشاهده می شد که طبقه ی بالا به قسمت اداری و و بایگانی، و طبقه همکف نیز کارگاه های تولیدی و سردخانه را شامل می شد و مساحتی حدود ۱۰ هزار متر مربع دچار آتش سوزی شده بود.

مدیر منطقه ۷ عملیات تصریح کرد: در این آتش سوزی خط تولید و انبار در مجاورت سه باب سوله بزرگ دارای سردخانه و منبع آمونیاک شعله ور شده و احتمال سرایت آتش به این منبع بسیار زیاد بود که آتش نشانان با رشادت و توانمندی با بکارگیری لوله های آبدهی از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند.

وی گفت: با توجه به حساسیت عملیات، مهار و خاموش کردن آتش سوزی و بررسی شعله های پنهان ۱۳ ساعت به طول انجامید و آتش نشانان با لکه گیری و خارج کردن دود با اطمینان از رفع خطر به ماموریت خود پایان دادند.

این آتش سوزی در حال حاضر هیچ گونه مسدوم و تلفاتی نداشته و کارشناسان در حال بررسی علت آن هستند.

آتش سوزی کارخانه میهن

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=32982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.