کل 26869
2

صدور ۲۳۵ اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده طی ۹ ماه

  • کد خبر : 19559
  • 05 بهمن 1394 - 1:53
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در آخرین روز از هفته هوای پاک به تشریح عملکرد ۹ ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان پرداخت.

رضا شایسته با اعلام این خبر افزود: براساس جمع‌بندی عملکرد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در ۹ ماه اخیر، با تلاش بی‌وقفه پرسنل این اداره ۴۰۸ واحد صنعتی و صنفی در قالب گشت‌های منظم و شبانه‌روزی مورد بازدید قرار گرفت و تعداد ۲۳۵ اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده صادر شد. 

شناسایی ۵۶ واحد جدید غیرمجاز در حوزه استحفاظی شهرستان بهارستان

وی افزود : ۵۶ واحد جدید غیرمجاز در حوزه استحفاظی شهرستان بهارستان طی ۹ ماه گذشته شناسایی شده که از این تعداد، برای واحدهایی که دارای مشکل آلودگی زیست محیطی هستند، با تعیین مهلت جهت رفع معضل، اخطاریه زیست محیطی صادر شده است. 

پیگیری ۲۰ پرونده حقوقی نزد مراجع قضایی طی ۹ ماه

شایسته اظهار کرد: از دیگر اقدامات انجام‌شده این اداره در این مدت بررسی ۱۸ مورد استعلام واصله از اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرداری و بررسی ۲۶ مورد شکایت مردمی و پیگیری ۲۰ مورد پرونده حقوقی نزد مراجع قضایی است. 

بر اساس گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، وی ادامه داد: ارائه ۲۷ مورد گزارش خوداظهاری در پایش و ۱۲ مورد برنامه عملیاتی مدیریت پسماند از سوی صنایع شهرستان و نصب ۵ مورد تجهیزات آنلاین بر روی خروجی فاضلاب و غبارسنج و چندین مورد کنترل آلودگی از اهم اقدامات این اداره در ۹ ماه گذشته در سال جاری است.(ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.