کل 26895
0

کشته و زخمی شدن ۱۷ نفر در حادثه برخورد کامیون کشنده با اتوبوس ولوو در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 19211
  • 21 دی 1396 - 20:53

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد : برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با اتوبوس ولوو در مسیر نیکشهر – ایرانشهر یک کشته و ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یدالله ستوده اظهار کرد : این حادثه رانندگی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز در ۱۵ کیلومتری مسیر ایرانشهر – نیکشهر رخ داد.

وی ادامه داد : در این حادثه یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه اتوبوس ولوو برخورد کرد که ۱۳ نفر شامل راننده و سرنشینان اتوبوس و ۲ راننده و یک سرنشین کامیون کشنده مجروح و توسط خودروهای امدادی به بیمارستان خاتم(ص) ایرانشهر منتقل شدند.

وی اظهار کرد: همچنین یک سرنشین اتوبوس ولوو در این حادثه جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود : ماموران پلیس راه حاضر در محل علت این تصادف را انحراف به چپ راننده کامیون کشنده اعلام کردند.

سرهنگ ستوده خاطر نشان کرد: انحراف به چپ یکی از شایع ترین علل وقوع بسیاری از تصادفات در مسیر های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی گفت : شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد. 

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.