کل 26923
2

۱۰۰ مسافر گرفتار کولاک در محور ایرانخواه – تکاب نجات یافتند

  • کد خبر : 19090
  • 26 بهمن 1396 - 20:29

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با اشاره به وجود کولاک شدید در محور تکاب – دوراهی ایرانخواه طی شب گذشته، بیان کرد : بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک شدید در این محور با تلاش راهداران نجات یافتند.

کاظم پاشایی اضافه کرد : این مسافران در بیش از ۵۰ خودروی سواری، باری و مینی بوس و در ۱۵ کیلومتری محور تکاب – دو راهی ایرانخواه گرفتار برف و کولاک شده بودند. 

وی ادامه داد: راهداران بلافاصله به گردنه های سخت گذر این محور اعزام شدند و مسیرهای مسدود را با وجود کولاک شدید بازگشایی کردند. 

پاشایی با بیان اینکه هیچ از این خودروها از مسیر خارج نشده بود، گفت : مسافران گرفتار در برف و کولاک در محور ایرانخواه پس از بازگشایی محور توسط راهداران در صحت و سلامت کامل به مسیر خود ادامه دادند.

به گفته وی با توجه به تداوم کولاک شدید در محور تکاب – ایرانخواه، رانندگان از تردد غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند و در صورت تردد نیز زنجیر چرخ، سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 

وی اضافه کرد : مسافران برای تردد در محور تکاب – شاهیندژ نکات ایمنی و توصیه های راهداری را جدی بگیرند و پیش از تردد در این محور از وضع جاده اطلاع پیدا کنند. 

میزان بارش برف در مناطق شهری تکاب ۱۰ سانتی متر و در مناطق روستایی ۳۰ سانتی متر اعلام شده است. 

شهرستان کوهستانی تکاب با ۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و جاده های سخت گذر و برف گیری دارد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.