کل 26899
4

انفجار منزل مسکونی در خلازیل ۳ نفر را مصدوم کرد

  • کد خبر : 19043
  • 10 اسفند 1396 - 16:44

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در منطقه خلازیل تهران موجب مصدومیت ۳ نفر از اعضای یک خانواده شد.

شب گذشته در ساعت ۲۱:۲۱ دقیقه با انفجار یک منزل مسکونی واقع در خلازیل، خیابان سهیل، آتش نشانان ایستگاه های ۸۱، ۲۲ و گروه امداد ونجات ۶ به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات آتش نشانی روانه محل حادثه شدند.

فرامرز ثانی خانی افسر آماده منطقه ۷ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، بیان کرد : شب گذشته ناگهان انفجار مهیبی در یک واحد مسکونی به وسعت ۸۰ مترمربع در طبقه اول یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه اتفاق افتاد.

وی افزود: موج انفجاربه قدری بود که شیشه های این واحد مسکونی شکست و همچنین تعدادی از درو پنجره های آن از جا کنده شد.

ثانی خانی با اشاره مصدومیت و سوختگی سه نفر از ساکنان این منزل مسکونی، ادامه داد : مصدومین این حادثه اعضای یک خانواده و شامل مردی ۴۰ ساله، یک زن ۳۵ ساله و نیزدختر بچه ای ۱۰ ساله بودند که از ناحیه دست و بالا تنه دچار سوختگی شدند وهمگی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل با قطع برق و گاز واحد مذکور، اقدام به ایمن سازی کردند و سپس مصدومین این حادثه را از داخل ساختمان خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروه دیگری ازآتش نشانان با توجه به وقوع آتش سوزی در داخل واحدمسکونی، به سرعت شعله های آتش را خاموش کرده و گازها ونیز دودهای ناشی از این آتش سوزی را با فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.

ثانی خانی تاکید کرد: علت بروز این انفجار از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است البته انفجار بر اثر نشت گاز بوده که تحقیقات درخصوص دلایل و منشأ انتشار این گاز و همچنین چگونگی بروز انفجار در حال انجام است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=19043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.