کل 26853
2

گیر کردن دست مردی ۶۰ ساله در سیم بکسل آسانسور

  • کد خبر : 18867
  • 11 اردیبهشت 1394 - 16:58
بی احتیاطی و عدم آشنایی با تجهیزات آسانسور سبب گیر کردن دست مدیر یک ساختمان مسکونی در میان سیم بکسل های موتور خانه آسانسور شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۱۳:۰۴ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه۷۴ و نجات ۴ را به محل حادثه در محله شهران اعزام کرد.

به گفته بهرام علی بکی رئیس ایستگاه ۷۴ آتش نشانی تهران، در یک ساختمان ده طبقه مسکونی مدیر ۶۰ ساله ساختمان برای خارج کردن خانمی که درون آسانسور در بین طبقات گرفتارشده بود به موتور خانه آسانسور رفت که در هنگام جابجایی کابین آسانسور ناگهان انگشتان دست راست وی در بین سیم بکسل ها و تجهیزات آسانسور گیر کرد. 

وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با رعایت نکات ایمنی و قطع سیستم برق آسانسور برای جلوگیری از جابجایی کابین اقدام به بستن سیم بکسل ها کردند.

علی بکی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروهی از آتش نشانان نیزخانم ۳۰ ساله گرفتار در کابین آسانسور را به سلامت از داخل کابین خارج کرده و گروه دیگرهم با رعایت کامل نکات ایمنی و برش دو رشته از سیم بکسل های آسانسور، دست مرد ۶۰ ساله را آزاد کرده و وی را جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی عدم آشنایی با سیستم موتور خانه وهمچنین عدم رعایت نکات ایمنی را علت بروز این حادثه اعلام کرد. (پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.