کل 26885
0

مرگ دزد جوان براثر برق‌گرفتگی

  • کد خبر : 18654
  • 01 تیر 1394 - 0:33
مردی که روی بالکن کنار یک اسپیلت ایستاده بود و همه تصور می‌کردند تعمیرکار کولر است، سارقی بود که بر اثر برق‌گرفتگی، به کام مرگ رفته بود.

سحرگاه شنبه ۳۰ خرداد‌ ماه اهالی خیابانی در شهر زاهدان مردی را دیدند که روی بالکن خانه‌ای کنار کولرگازی ایستاده بود. در نگاه اول به‌نظر می‌رسید که او در حال تعمیر کولر است.

ساعتی گذشت اما مرد جوان همچنان کنار کولر ایستاده بود و حرکت نمی‌کرد. مغازه دارانی که در آن خیابان بودند به موضوع مشکوک شدند و ماجرا را به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع دادند. طولی نکشید که تیمی از امدادگران راهی آنجا شدند و مرد جوان را به پایین انتقال دادند. آنجا بود که مشخص شد وی بر اثر برق‌گرفتگی به کام مرگ رفته است.

از آنجا که مرگ وی مرموز به‌نظر می‌رسید موضوع به پلیس و بازپرس ویژه قتل مخابره شد و آنها در محل مورد نظر حضور یافتند. مأموران از صاحبخانه‌ای که جسد مرد جوان کنار کولر وی کشف شده بود تحقیق کردند و دریافتند که وی، قربانی را نمی‌شناسد و تا حالا او را ندیده است.

آنجا بود که تیم تحقیق حدس زد که این مرد شبانه قصد داشته از طریق پنجره برای سرقت وارد خانه این مرد شود اما بر اثر برق‌گرفتگی از طریق کولرگازی جان خود را از دست داده است.

سرهنگ پاسدار رضا عامری، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با دستور قاضی ویژه قتل زاهدان، جسد این مرد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ مرموز وی فاش شود و تیمی از مأموران مأمور رازگشایی این پرونده شدند. (همشهری)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.