کل 26853
2

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۶۰۵ مجروح برجا گذاشت

  • کد خبر : 18365
  • 24 مرداد 1394 - 23:53
قم – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر حوادث ترافیکی هفته گذشته در این استان، ۶۰۵ نفر مجروح شدند.

محمدرضا حسنی روز شنبه با اشاره به حوادث شاخص در استان قم از هفت صبح ۱۷ مرداد تا هفت صبح ۲۴ مرداد ماه جاری افزود: ساعت یک بامداد ۲۴ مردادماه، برخورد پراید و پژو در محور کوه خضر و جمکران، هفت مجروح برجا گذاشت.

وی اضافه کرد: ساعت شش صبح امروز نیز برخورد خودرو با دو کودک در حال استراحت در پارکینگ جمکران منجر به مجروح شدن و انتقال این دو کودک به مراکز درمانی شد.

وی ادامه داد: در حادثه برخورد دو دستگاه موتورسیکلت که ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روز ۲۲ مردادماه در میدان نبوت رخ داد، پنج نفر مجروح شدند.

به گفته حسنی، برخورد موتورسیکلت با خودرو در جاده حاجی آباد نیز که ساعت ۲۳ و ۱۹ دقیقه ۲۱ مردادماه رخ داد، باعث مجروح شدن چهار نفر شد.

وی با اشاره به عملکرد کارشناسان اورژانس ۱۱۵ گفت: از ۱۷ مردادماه جاری تا ۲۴ مردادماه، هشت هزار و ۱۷۲ تماس با این مرکز برقرار شده که منجر به یک هزار و ۳۴۶ ماموریت شده است.

وی افزود: ۴۷۳ مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده و این حوادث، ۶۰۵ مصدوم داشته است که ۱۷۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۴۲۶ نفر نیز با انتقال به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم، ۳۲۴ مورد از حوادث ترافیکی و ۳۸۸ مورد از مجروحان این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.