کل 26881
0

حادثه بر اثر گودبرداری غیراصولی

  • کد خبر : 18228
  • 17 شهریور 1394 - 19:38
گودبرداری غیراصولی باز هم حادثه ساز شد و صبح امروز یک ساختمان دوطبقه مسکونی در شرق تهران فروریخت.

همسایگان ساعت ۱۱:۰۷ دقیقه روز دوشنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ از بروز حادثه آوار و احتمال گرفتار شدن یک نفر در زیر ساختمان تخریب شده ، خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۴۸ به اتفاق گروه امداد و نجات ۲ این سازمان را رهسپار خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی خیابان نبی اکرم کرد.

علی اکبر طالقانی رئیس ایستگاه ۴۸ آتش نشانی که بهمراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود، در این مورد اظهار داشت: در قطعه زمینی برای ساخت بنای جدید گودبرداری شده بود که بر اثر سست شدن دیواره های خاکی جانبی محل گودبرداری و نیز عدم شمع بندی مناسب ، ناگهان یک ساختمان دو طبقه مسکونی و همچنین یک مغازه خواروبار فروشی در طبقه پایین این ساختمان که درمجاورت این محل قرار داشت، فروریخت.

وی افزود: با توجه به اظهار شاهدان مبنی بر زیر آوار ماندن صاحب مغازه ، آتش نشانان به سرعت وارد عمل شدند و با رعایت موازین ایمنی شروع به آوار برداری کردند.

طالقانی ادامه داد: نیروها پس از جستجو در زیر آوار خوشبختانه هیچ فردی را پیدا نکردند که بعد از انجام تحقیقات اولیه معلوم شد مرد مغازه دار پیش از ریزش ساختمان مغازه اش را ترک کرده بود. (پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.