کل 26851
1

آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه مسکونی

  • کد خبر : 17918
  • 25 آبان 1394 - 0:02
آتش سوزی یک منزل مسکونی در شمال تهران با حضور دو ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

شهروندان ساعت ۱۲ ظهر امروز وقوع این آتش سوزی را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی، نیروهای عملیات ایستگاههای ۱۰۶ و ۶۱ به سمت خیابان پورابتهاج، خیابان شفیعی، خیابان فرشته حرکت کردند. 

ناصر قندهاری افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد آتش و دود بسیار زیادی از یکی از واحدهای یک ساختمان چهار طبقه مسکونی خارج می شود. 

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان محل را ایمن سازی کردند و گروه دوم هم با بستن دستگاه تنفسی و نیزبا استفاده از چند بند لوله آبرسانی، خود را به طبقه چهارم رسانده و سرگرم مهار آتش شدند. 

قندهاری ادامه داد: همزمان گروه سوم آتش نشانان نیز با جستجوی تمام واحدها به تخلیه کامل ساکنین ساختمان مشغول شدند و همه آنان را به صورت کاملا ایمن به فضای باز بیرون ساختمان انتقال دادند. 

افسر آماده منطقه سه عملیات تصریح کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچکدام از افراد ساکن در ساختمان آسیبی وارد نشد و فقط خسارت مالی بر جای ماند. 

گفتنی است علت بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد میزان خسارت وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.