کل 26890
3

برخورد مینی بوس با حفاظ جاده در محور فلاورجان اصفهان ۱۶مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر : 17818
  • 06 آذر 1394 - 0:36
۱۶ نفر براثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با حفاظ های بین جاده در محور فلاورجان اصفهان(مقابل اشترجان) مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان  گفت: این حادثه ساعت ۸ و ۴۹ دقیقه صبح دیروز رخ داد و سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به همراه شش تکنسین و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. 

غفور راستین افزود: حادثه دیدگان ۱۱ مرد، چهار زن و یک کودک بودند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از عوامل اورژانس، توسط واحدهای امدادی به بیمارستان های شهدای لنجان، امام خمینی(ره) فلاورجان و شهید مطهری فولادشهر منتقل شدند. 

شهرستان فلاورجان در ۱۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.  

شب گذشته نیز بر اثر برخورد سه دستگاه کامیون، تریلی و اتوبوس با یکدیگر در جاده ورنامخواست – سفید دشت از شهرستان لنجان سه تن کشته و ۲۷نفر مصدوم شدند.

هر سه کشته شده این حادثه رانندگان اتوبوس، تریلی و کامیون بودند. 

آمار مصدومان این حادثه به تفکیک جنسیت نیز ۱۸ مرد و ۹ زن است. 

رییس پلیس راه استان اصفهان عصر امروز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا در باره دلایل وقوع این دو حادثه رانندگی گفت: در حادثه شب گذشته، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران خمینی شهری که از اصفهان به سمت چهارمحال و بختیاری و خوزستان در حرکت بود با یک دستگاه تریلی اعزامی از سفیددشت به صورت رخ به رخ تصادف و همزمان یک دستگاه کامیون هم مسیر با اتوبوس نیز با تریلی برخورد کرد.  

سرهنگ رضا رضایی با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ مصدوم این حادثه از بیمارستان مرخص شده و تنها پنج نفر بستری هستند، دلیل وقوع این حادثه را سبقت غیرمجاز اتوبوس اعلام کرد. 

وی همچنین در باره حادثه برخورد مینی بوس با حفاظ جاده در محور فلاورجان تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پراید موجب انحراف مینی بوس در اتوبان ذوب آهن – فولادشهر به سمت حفاظ های بین جاده شد. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.