کل 26859
4

تصادف مرگبار یک اتوبوس ۲۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت

  • کد خبر : 17340
  • 03 بهمن 1394 - 23:45
یک دستگاه اتوبوس در هوای بارانی در کالیفرنیای شمالی پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه واژگون شد که در پی آن دو تن کشته و ۱۸ تن زخمی شدند.

یک دستگاه اتوبوس در هوای بارانی در کالیفرنیای شمالی پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه واژگون شد که در پی آن دو تن کشته و ۱۸ تن زخمی شدند. 

بنا به گفته اداره آتش‌نشانی «سان جوس»، این اتوبوس با ۲۰ مسافر در ساعت ۶:۴۰ صبح دیروز در حالی که به سمت شمال اتوبان ۱۰۱ «سان جوس» در حرکت بود پس از برخورد با گاردریل وسط بزرگراه واژگون شد. 

رئیس اداره آتش‌نشانی گفت: «چهار نفر از مجروحان که دچار آسیب‌دیدگی‌های متوسط بوده‌اند و همچنین یک پسربچه برای احتیاط و پیشگیری از عوارض احتمالی به بیمارستان‌های منطقه منتقل شده‌اند. ۱۳ نفر دیگر نیز با آسیب‌دیدگی‌های جزئی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.» 

بنا به اظهارات یکی از افسران گشت بزرگراه کالیفرنیا، راننده اتوبوس از جمله کسانی است که به بیمارستان منتقل شده و از او خواسته‌اند به دلیل احتمال مصرف الکل و مواد مخدر، آزمایش خون دهد. 

تصاویر هوایی از این حادثه نشان می‌دهد که دو جسد در جلوی اتوبوس با برزنت‌های زردرنگ پوشانده شده و گروه‌های امداد و آتش‌نشانی زیر باران و در نزدیکی اتوبوس مشغول به کارند. خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس نیز در همان نزدیکی پارک شده بودند. 

این تصادف و بارش باران باعث تشدید ترافیک صبحگاهی در مسیر جنوب به شمال اتوبان ۱۰۱ شد.(ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.