کل 26876
1

امدادرسانی هلال احمر در ۴ استان سیل‌زده

  • کد خبر : 16655
  • 07 خرداد 1395 - 11:44
قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ضمن تشریح گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ٢۴ ساعت گذشته در چهار استان کشور، گفت: بر این اساس خدمات امدادی لازم به ۶۹ تن از هموطنان ارائه و ۲۶ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری، بهره برده‌اند.

مرتضی سلیمی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته استان‌های خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده است، گفت: بر این اساس خدمات امدادی لازم در چهار شهر و روستای این استان‌ها ارائه و ۶۹ تن از امدادرسانی لازم بهره‌مند شده و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شد. 

وی با اشاره به اسکان اضطراری ٢۶ متاثر از سیل و آبگرفتگی، افزود: بر این اساس تخلیه آب از هفت واحد مسکونی انجام و چهار دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها شد. 

سلیمی همچنین به عملیات امداد و نجات در شبانه‌روز گذشته در کشور اشاره و عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ مورد مأموریت امداد و نجات انجام و خدمات امدادی لازم به ۲۱۷ تن ارائه شد. 

وی به نجات ۶۷ تن در حوادث شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: بر این اساس ۱۰ مورد عملیات رهاسازی در حوادث انجام و ۲۶ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند. 

بر اساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به انتقال ۵۰ تن به مراکز درمانی، افزود: بر این اساس ۹۶ تن از خدمات درمانی سرپایی استفاده کردند.(ایسنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.