کل 26857
2

حضور به موقع پلیس مانع اشتعال ۲۰ تن پلی اکلیل شد

  • کد خبر : 16495
  • 24 خرداد 1395 - 15:22
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: حضور به موقع ماموران انتظامی پس از واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت مانع از به آتش کشیده شدن ۲۰ تن و ۹۰ کیلو 'پلی اکلیل' شد.

 سرهنگ دوم خسرو نجفی با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام یک فقره واژگونی تانکر حامل سوخت پلی اکلیل در مسیر 'لردگان – رامهرمز' محدوده روستای 'منج' یگان های انتظامی شهرستان و گشت پلیس راه به سرعت به محل حادثه اعزام و از اشتعال آن جلوگیری کردند. 

وی افزود: به منظور پیشگیری از هرگونه انفجار و آتش سوزی با انجام تمهیدهای لازم محل واژگونی تانکر تا شعاع اطمینان بخشی از تردد خودروهای عبوری تخلیه شد.

سرهنگ دوم نجفی ادامه داد: پس از انجام اقدام های اولیه به منظور جلوگیری از نشت مواد اشتعالزای پلی اکلیل بلافاصله ماموران واحدهای امدادی و کارشناسان شرکت نفت برای حضور در محل وقوع حادثه فراخوانده شدند و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خاطر نشان کرد: کارشناسان تصادف در پلیس راه علت وقوع این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده تریلی اعلام کردند.  

جاده های استان چهارمحال و بختیاری به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور از سوی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرد.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.