کل 26912
1

آتش سوزی مجتمع مسکونی و نجات ۱۲ شهروند

  • کد خبر : 16155
  • 31 تیر 1395 - 14:25
آتش سوزی مجتمع مسکونی در جنوب تهران با حضور آتش نشانان مهار شد.

  با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۱۷ و ۴۸ به همراه گروه امداد و نجات ۲ و خودرو نردبان با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۲۱:۵۹ شب گذشته به خیابان نبرد شمالی، خیابان پاسدار گمنام، خیابان قیام جنوبی اعزام شدند. 

رمضان زارع فرمانده آتش نشانان اعزامی در این مورد بیان کرد: در طبقه چهارم یک مجتمع پنج طبقه دارای ۱۵ واحد مسکونی آتش سوزی رخ داده و دود غلیظی قسمت های مختلف این مجتمع را فراگرفته بود. 

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در زمان بروز آتش سوزی هیچکس در این واحد مسکونی حضور نداشت، افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در طبقات دیگر، آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری ابزار مخصوص درب واحد مسکونی را باز کردند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی که کانون آن آبگرمکن گازسوز در قسمت حیاط خلوت بود را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

فرمانده آتش نشانان اعزامی ادامه داد: همزمان گروه دوم نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات فردی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو ۱۲ نفر از ساکنان که یک نفر از آن ها مردی ۶۰ ساله و دچار معلولیت بود را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند. 

زارع خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16155

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.