کل 26883
0

ایجاد گودالی سه متری به دلیل فرونشست زمین در خیابان پیامبر تهران

  • کد خبر : 15785
  • 12 شهریور 1395 - 1:35
فرونشست زمین در خیابان پیامبر واقع در محدوده غرب شهر تهران، گودالی به عمق سه متر را در محل حادثه ایجاد کرد.

 بروز این حادثه منجر به سقوط یکدستگاه خودرو سواری به داخل گودال شد که با حضور نیروهای آتش نشانی خودرو از گودال خارج و راننده مصدوم به بیمارستان منتقل شد. بر اساس اعلام شهرداری تهران، یک دستگاه خودرو در خیابان پیامبر مرکزی در داخل یک گودال افتاد که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جدی جرحی و یا فوتی نداشت.

براساس این گزارش ، در خیابان پیامبر مرکزی نزدیک مرکز تجاری کوروش به دلیل نشست زمین گودالی با عمق حدود سه متر ایجاد شده که یک دستگاه خودروپژو در داخل گودال افتاد و یک دستگاه پراید هم در آستانه افتادن مهار شد. بنا بر اعلام شهرداری تهران، خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جدی جرحی و یا فوتی نداشت و تنها دو نفر کمی آسیب دیدند که سرپایی مداوا شدند. براساس این گزارش، به دنبال این اتفاق لوله گاز در این قسمت شکسته که عوامل ذی صلاح مشغول رفع مشکل هستند و در حال حاضر مکان با محصورسازی ایمن سازی شده است.

به دنبال تحقیقات صورت گرفته بارها تاکید شده که زیر پوست تهران ۴۰۰ مغاره است و از طرفی شهری است که فاقد نقشه و کانال تاسیسات شهری است. بنابراین لازم است دستگاه های مسئول که بنا بر نص قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در رابطه با ایجاد کانال تاسیسات شهری مسئولیت دارند، در این باره اقدامات مقتضی را صورت دهند تا شاهد مشکلات این چنینی نباشیم. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=15785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.