کل 26857
2

کشته ومسموم شدن ۴ نفر بر اثر نشت گاز منواکسید کربن در استان اصفهان

  • کد خبر : 14561
  • 09 بهمن 1395 - 22:56

نشت منواکسید کربن مصدومیت زن مسن در چهارراه عاشق اصفهانی و مسمومیت دو نفر در باغ بهادران و کشته شدن مرد ۳۰ ساله در صارمیه را موجب شد.

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی بیان کرد: مسمومیت با گاز   co  به دلیل نصب غیر استاندارد دود کش بخاری موجب مصدومیت زن مسن شد.

وی اضافه کرد: این سانحه در اثر بی احتیاطی در نصب وسایل گرمایشی رخ داد و نشت گاز منواکسید کربن در چهارراه عاشق اصفهانی در کوی شاداب مصدومیت زن ۶۷ ساله را در پی داشت.

مدیر روابط عمومی خوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اذعان کرد: مسمومیت با گاز سرگیجه، حالت تهوع و خواب آلودگی را دارد و  از نشانه‌های گاز گرفتگی است.  بعد از اعلام این سانحه نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵  به محل اعزام شدند و  بعد از درمان سرپایی مصدوم این سانحه را  به بیمارستان زهرای زینبیه انتقال دادند.

فوت مرد ۳۰ ساله در صارمیه

عباس عابدی در ادامه با اشاره به آمار فوتی مسمومیت ها بیان کرد: مسمومیت با  گاز  co  به دلیل نشت گاز منواکسید کربن از بخاری در محدوده صارمیه – جهاد موجب فوت مرد ۳۰ ساله شد.

وی عنوان کرد: همچنین شب گذشته بر اثر بی احتیاطی ها و عدم رعایت نکات ایمنی در باغ بهادران ۲ نفر دیگر هم مسموم شدند.

وی اضافه کرد: وقوع این سانحه به دلیل روشن کردن زغال و نشت گاز منواکسید کربن اتفاق افتاد که ۱ مرد و ۱ زن را مصدوم کرد.(ایمنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.