کل 26904
0

مصدوم شدن ۱۳۲ نفر به دلیل وقوع برف و کولاک در کشور

  • کد خبر : 14538
  • 12 بهمن 1395 - 0:54

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه طی ۵ روز گذشته تا کنون به دلیل وقوع برف و کولاک ۱۳۲ نفر مصدوم شده‌اند، بیان کرد: ۶ نفر نیز در اثر سقوط بهمن، جان خود را از دست دادند.

مرتضی سلیمی  در ارتباط با آخرین جزئیات وقوع برف و کولاک در کشور طی ۵ روز گذشته بیان کرد:‌ 24 استان شامل همدان، مرکزی، مازندران، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد،‌ کردستان، لرستان، گلستان، قزوین، قم، فارس، سمنان، زنجان، خوزستان، خراسان شمالی و رضوی، چهارمحال و بختیاری، تهران، اردبیل، البرز، ایلام، اصفهان و آذربایجان شرقی و غربی متأثر از برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۲۲۱ شهر و روستا و محور مواصلاتی گفت:‌ 1970 نفر در این زمینه اسکان اضطراری یافته و بیش از ۲۸ هزار نفر امدادرسانی شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات از فوت ۶ نفر به دلیل سقوط بهمن در سردشت و بانه خبر داد و اعلام کرد:‌ همچنین ۱۲ نفر که در ریزش بهمن در سردشت دچار حادثه شده بودند با اقدامات نیروهای امدادی نجات یافتند.

سلیمی افزود:‌ همچنین در این مدت ۴۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و ۸۳ نفر از خدمات سرپایی بهره‌مند شده‌اند.

به گفته وی، بیش از ۷ هزار خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده  و تعداد زیادی پتو، بسته غذایی، خرما،‌ کنسروجات، نان و آب معدنی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.(خبرگزاری فارس)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.