کل 26853
1

یک کارگاه پلاستیک طعمه حریق شد

  • کد خبر : 17119
  • 07 اسفند 1394 - 10:21
یک کارگاه تولید پلاستیک در جاده خاوران عصر دیروز در کام آتش فرو رفت و خسارات زیادی بر جای ماند.

مقارن ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه عصر دیروز زمانی که شعله های آتش از داخل کارگاه پلاستیک شروع به زبانه کشیدن کرد کارگران کارگاه چاره ای جز فرار از داخل کارگاه ندیدند و بلافاصله ضمن تماس با سامانه ۱۲۵، موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند. 

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاههای ۶۶ و ۶۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان را بهمراه گروه امداد و نجات ۱۵ و نیز تانکر آب و خودروی ویژه حمل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در جاده خاوران، عباس آباد علاقمند روانه کرد. 

عزیز غلامی نسب معاون عملیات منطقه ۸ آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای این ایستگاه ها به محل حادثه اعزام شده بود دراین باره گفت: هنگام رسیدن به محل، شعله های آتش به همراه دود غلیظی از میان یک کارگاه تولید پلاستیک به وسعت ۳۵۰ مترمربع به آسمان زبانه می کشید وهمچنین آتش در حال سرایت به ساختمان های مجاور بود. 

وی اضافه کرد: آتش نشانان بدون اتلاف وقت پس از قطع برق و گاز کارگاه و ایمن کردن محل، با کشیدن چند رشته لوله آبدهی این آتش سوزی را به محاصره خود درآورده واز سه جهت به خاموش کردن آتش مشغول شدند و طولی نکشید که کنترل شعله های سرکش به دست نیروها افتاد و آتش کاملا خاموش و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد.  

غلامی نسب ادامه داد: همزمان با عملیات مهارآتش، تیم نجات نیزبه جستجوی محبوس شدگان احتمالی درداخل کارگاه پرداختند که خوشبختانه کسی در داخل کارگاه پیدا نشد. 

وی تصریح کرد: در هنگام بروزآتش سوزی یکی از کارگران کارگاه دچار سوختگی سطحی از ناحیه دست شده بود که توسط عوامل اورژانس معاینه و به مرکز درمانی منتقل شد. 

معاون عملیات منطقه ۸ عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان منطقه ۸ آتش نشانی تهران با خاموش شدن آتش سوزی به بررسی حادثه مشغول شدند تا دریابند که علت وقوع این آتش سوزی و همچنین خسارات وارده چه بوده است.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.