کل 26846
5

یک مصدوم در انفجار ساختمانی در سهروردی

  • کد خبر : 75574
  • 23 آذر 1402 - 16:06
یک مصدوم در انفجار ساختمانی در سهروردی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: انفجار یک ساختمان قدیمی در محله سهروردی، یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۴ بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی در ­خیابان اقلیمی محله سهروردی به سازمان آتش نشانی اعلام و ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

­وی افزود: آتش نشانان در محل مشاهده می‌کنند، انفجار در نیم طبقه بالای یک ساختمان قدیمی ۲ طبقه به وسعت ۳۰ متر اتفاق افتاده و یک مرد ۲۷ ساله در آنجا محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شدت انفجار به قدری زیاد بود که همه دیوار‌های منزل تخریب و نمای فلزی ساختمان به حیاط منزل مقابل پرتاب شده بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه شعله وری نداشت، افزود: آتش نشانان عملیات رهاسازی فرد محبوس را که زیر آوار مانده بود، آغاز کردند و فرد مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی گفت: کارشناس آتش نشانی در بررسی‌های اولیه، علت انفجار را نشت گاز اعلام کرد که با ایجاد یک شعله و جرقه موجب انفجار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به شهروندان هشدار داد در فصل زمستان به علت استفاده از وسایل گازسوز گرمایشی شب‌ها قبل از خواب از ایمنی لوازم گرمایشی اطمینان یابند تا باعث نشت گاز و حادثه‌ نشود.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=75574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.