کل 26853
2

گیر کردن دست کارگر جوان در دستگاه فلافل ساز

  • کد خبر : 17902
  • 26 آبان 1394 - 23:29
انگشتان دست کارگر جوانی به هنگام کار در یک مغازه فلافل فروشی، در میان دستگاه فلافل ساز گیر کرد.

این کارگر ۲۰ ساله با دستگاه فلافل ساز مشغول تهیه مواد اولیه فلافل بود که ناگهان انگشتان دست اش به داخل چرخ دنده های آن کشیده شد و گیر کرد. 

شهروندان با دیدن این صحنه بی درنگ با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند. 

ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۹ به همراه گروه امداد و نجات ۲ را در ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب گذشته به میدان خراسان، خیابان طیب اعزام کرد. 

محمود شکوری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: کارگر جوان یک فلافل فروشی مشغول آماده سازی مواد اولیه فلافل بود که ناگهان به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن موازین ایمنی انگشتان دست راستش در دستگاه فلافل ساز گیر کرد. 

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و احتیاط فراوان، قطعات دستگاه فلافل ساز را جدا کرده و دست کارگر ۲۰ ساله را که خوشبختانه آسیب چندانی ندیده بود از میان چرخ دنده های این وسیله خارج کردند. 

این فرمانده آتش نشانان با اشاره به اینکه کارگر جوان برای مداوا به امدادگران اورژانس حاضر در محل تحویل شد، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به مالک آن و ارائه تذکرات ایمنی به مأموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.